Friday, 23 November 2012

Layan movie Twilight Saga-Breaking Dawn Part 2

Semalam...layan movie feveret yg da finale...arrghhh sungguh jatuh cinta dgn semua watak espcially Bella Cullen...ending yg x disangka2...tp happy ending la...

Anak Bella n Edward yg sgt comel Renessme Cullen muka budak ni mcm berlakon watak Narnia tu..ye ker?ker pandangan i sorg jer? Semangat kekeluargaan, persahabatan, kepercayaan yg ditonjolkan dlam cerita ni mmg kukuh..kita dpat merasainya dgn detiap watak yg dibawa..bila keluarga Cullen ditimpa masalah, kita dapat lihat semangat kekeluargaan dorg tu yg rasa mcm nk tgk lg...yg kesian dlam cerita ni, mestilah Jacob,tp tak pe...dia akan dpat lbih baik...huhuhu

So,sape2 yg blom tgk,pergi la wayang yg berdekatan dgn anda...Ana nk cadangkan, sape yg dok area KL pg la dkat TGV Capsquare Jln Munshi Abdullah..situ tak crowded..


Mrs Cullen yg cun melecun... (Mr Google)





Mencelah jap...Design baju yg tengah in sekarang ni...Peplum..

Sgt meminati design baju ni..tp over budget la nk tempah (By Fleur by Mrs Him)


5 comments:

Rin Saharina said...

mmg tgh in peplum tu.rmi dok searching psal baju tu.tapi baju tu mmg lawa pun =)

Adriana said...

btol2...jmp yg murah,da abis la plak..

Nisah Idham said...

salam ukhwah..
tak tengok pun lagi cite ni..
ramai kate best..
cadang weekend ni nak tgk ..
Take Care !! (^_~)

Adriana said...

salam ukhwah...tgk jgn tak tgk...huv nice weekend

nik ros said...

mmg popular design peplum.nak gak beli tapi tak jumpa lagi yg berkenan :)
ae yg berkenan mahal lak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink