Friday, 7 December 2012

Penghibur Di Kala Duka

Sungguh...ketawa kanak-kanak dapat melenyapkan segala kepahitan..
Keletah mereka mengundang tawa..senakal-nakal mereka, mereka lah penghibur dikala duka..
Ada saja yang nak diperkata untuk mencuri tumpuan...


Flower Bogurl's Team


Segak tak kami?


Amir


Anas


Arif (ooppss tak siap lg la sy...)


Nia

Aleesya (Future Flower Bogurl's Team)


The complete 5


Lihat lah keletah mereka


Bila bosan bertandang


Nia n fren





7 comments:

aimaniman said...

Comelnya...
Boleh mereka pakai baju mcm tuw.. kalau anak2 akak, timas, kjap je dah meragam. Tu yg x boleh pakai nila disuruh jd pengapit pengantin.. haru jadinya nanti...

Masya said...

dah mcm bodygard jer.. yg lelaki-lelaki kat pintu gerbang tu.. smart boy... dan ade sekuntum bunga disitu...

Adriana said...

Tu yg buat sy terharu kak...anak-anak buah sy pn cpat rimas..tp time kitorg kahwin semua behave..tak meragam

Adriana said...

Excited dorg nk jd flower boy n girl tu...siap offer diri tu

intan akma said...

coming soon ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semua comel2 belako hehe

Adriana said...

thanx waniey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink